sobota, 14 lipca 2012

Etui, breloki-> testy Janomki!!!:)

Od wtorku jest u mnie Janomka 607, jestem oczarowana, zachwycona....już żadnej innej nie chcę, :dotarłyśmy się niemalże od razu, szyje jak marzenie...patrze i napatrzeć się nie mogę:)
Oto pierwsze szyciowe :
Etui dla dziewczynki- artystki na kredeczki, z aplikacjami babeczek matrioszek, w dziewczęcych kolorkach wiązane na bawełnianą tasiemkę.


Kolorowe, wakacyjne breloki do kluczy, lub torebki dla k,m, o:)

I trochę czegoś innego, pojemnik na świeczki, odnowiony, był bejcowany na zielono, ja zamalowałam na khaki, pomarańcz, postarzyłam a na koniec naniosłam ozdobne kropeczki wokół okienek. Do nowego miejsca pasuje jak ulał:)



10 komentarzy:

  1. Śliczne prace! Etui po prostu niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyjecie z Janomką jak szalone ! Same fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiasz mnie kobieto! A Janomki zazdroszczę, ja ostatnio nie mam w ogóle czasu na szycie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są!!
    Właśnie obejrzałam Twoje poduchy, piękne są !!!
    Ja też zakochałam się w minejach..ale Ty masz bajeczne kolorki i cudne dodatki w postaci prześlicznych materiałów!!!

    Ja wczoraj też szyłam breloczki:-)))

    POzdrawiam ciepło i miło tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne etui! :) I te matrioszki. Breloczki takie soczyście kolorowe.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui jak marzenie sama chciałabym takie mieć :) a te breloczki i wszystkie te materiały są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te etui na kredeczki. Widać, że bardzo staranie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze Janomki:-) piekne rzeczy stworzylas:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy tworzysz! A jak widzę tę cudną tkaninę w użyciu to jak mam się nie dodać do obserwatorów ;). Już pędzę się zapisać.

    OdpowiedzUsuń