wtorek, 16 października 2012

Tydzień bliskości

Zostałam zaproszona by wystawić swoje twory na kiermaszu kończącym Tydzień Bliskości we Wrocławiu, organizowany przez Klub Kangura.
To pierwsza taka impreza w , której się pokazałam ze swoimi rzeczami. Przyznam , że śmiałości mi brakowało:) i skrępowana byłam, ale było bardzo sympatycznie. Podpatrzyłam jak bardziej doświadczeni się przygotowali i może za rok też się uda:)
Przez ostatni tydzień szyłam jak najęta....by coś zgromadzić na TB. Udało się poszyć sporo dlatego też mam co Wam dziś pokazać.

Kurki KOKO
Apaszki bawełna/minky z dużą regulacją na dużego i małego:)

mini chustka



 Girlandy...

 woreczki dla dzieci


Śniadaniówki
Etui na pieluszki




Ufff a teraz odsypiam:)


7 komentarzy:

  1. ale piękności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie zdolna i niesamowicie skromna :)
    Cudeńka uszyłaś a te apaszki i śniadaniówki z chęcią bym przygarnęła dla moich chłopaków :) Boskie są :)
    Ptaszyny mają cudowne zestawy kolorystyczne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace ! Wszystko takie delikatne, pastelowe, szyte z wyczuciem. Gratuluję pierwszego kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ajajaj ale tu różności! kuki boskie! :) Gratuluje udziału w kiermaszu, pewnie klienci byli oczarowani Twoimi dziełami tak jak my tutaj :)
    Masz dziewczyno talent więc więcej wiary w siebie! :)

    Pozdrowionka!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku ale tego naszyłaś! Koko są takie słodkie,girlandy przepiekne,goreczki kolorowe,etui na pieluszki jak znalazł dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace,kurki są czarujące:)

    OdpowiedzUsuń