wtorek, 31 maja 2011

Wielo wielo...

Dziś napiszę o pieluszkach wielorazowych. Poznałam je podczas Tygodnia Bliskości już będąc w ciąży, organizowanego przez Klub Kangura we Wrocławiu i muszę przyznać że od razu mnie zafascynowały. Po zagłębieniu się w temacie wiedziałam , że to jest dla nas. Naturalne, oddychające i co więcej oszczędne i dobre dla środowiska.One są najnormalniej w świecie śliczne:)
Powoli kompletowałam nasz stosik pieluszkowy. Testowałam różne modele, firmy. Pewnie to moje odczucie tylko ale Kuba sam jakby je wolał. W ceracie pupa po prostu gotuje się, a już szczególnie u chłopca...a w wielo, ładna naturalna pupka.
Stosujemy już 4 miesiące i za nic nie zamieniłabym ich na jedno.
Ja preferuję kieszonki, są łatwe w użyciu i każdy może je szybko założyć na dupinkę malucha. Szczerze polecam!!
Nappieme.pl
meleme.pl
babyetta.pl
wielorazowo.pl
miounico.pl
Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz